Mitä oppiminen tarkoittaa? Sitäkö että kerää tietoa, vai sitäkö että muuttaa omaa elämäänsä?
                                                                                                                        - Paulo Coelho



 Olen suorittanut tekstiili- ja muotialan perustutkinnon Salon seudun ammattiopistossa. Olen tosi tyytyväinen, etta olen hakenut tänne. Opinnoissani minulla oli mahdollisuus tehdä monta erilaista juttua, oppia uusia asioita. Olen perehtynyt tuote- ja printtisuunnitteluun, kuvankäsittelyyn ja graafiseen suunnitteluun, ompeluun, muotoilu- ja designtuntemukseen sekä erilaisiin tekstiilitekniikoihin. 

Olen tutustunut uusiin ihmisiin, saanut hyviä kavereita. 

Minä kiitän koulun opettajia ja ohjaajia opinnosta ja tuesta!


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tuftaus

Rullapäärme